Sport Chi

جدیدترین اخبار ورزشی روز دنیا

Sport Chi

جدیدترین اخبار ورزشی روز دنیا

  • ۰
  • ۰

نتیجه استرالیا و عمان
تیم ملی فوتبال استرالیا با شکست 4 بر صفر عمان، ضمن قطعی کردن صعودش به مرحله بعد، باعث حذف عمان و کویت از جام ملت‌ها شد.

در ادامه دیدارهای دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا روز سه‌شنبه، استرالیای میزبان به مصاف عمان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه قاطع و چشم‌گیر 4 بر صفر شکست دهد و نام خود را به عنوان تیم صعود کننده به مرحله یک‌چهارم نهایی ثبت کند.

در این بازی برای استرالیا در دقیقه 27 "مت مک‌ کی" گلزنی کرد و تنها سه دقیقه بعد، "رابی کروس" داشته‌های تیمش را دو برابر کرد. در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، استرالیا به گل سوم دست یافت اما داور این گل را نپذیرفت چون لحظاتی پیش از به ثمر رسیدن گل به نشانه اعلام پنالتی در سوتش دمیده بود.

"مارک میلیگان" ضربه پنالتی را به گل سوم تیمش تبدیل کرد و داور هم پس از گل، سوت پایان نیمه نخست را زد. استرالیا نیمه دوم را نیز با قدرت آغاز کرد و در چندین صحنه می‌توانست به گل برسد. سرانجام "تامی جوریچ" در دقیقه 70 اختلاف را به عدد چهار رساند.

زردپوشان میزبان پس از گل چهارم باز هم به فکر زدن گل‌های بیشتر بودند و در خطرناک‌ترین صحنه مدافع عمان توپ را از روی خط دروازه دور کرد.

به این ترتیب، استرالیا و کره‌جنوبی هر دو با شش امتیاز به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافتند و در آخرین دیدارشان تنها برای تعیین تیم نخست گروه به مصاف هم می‌روند. همچنین کویت و عمان بدون کسب امتیاز از دو بازی، حذف شدگان زودهنگام جام شانزدهم لقب گرفتند. 

  • ۹۳/۱۰/۲۶
  • Mr X.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی